FAQ


Este disponibil produsul pe care l-am ales?

  • Puteți verifica disponibilitatea produselor direct pe site-ul nostru web. Informații detaliate sunt vizibile pe fișa produsului selectat.
  • Produsele făcute la comandă nu au informații despre cantitatea disponibilă.

Cum îmi pot corecta comanda?

  • Dacă ați făcut o greșeală la plasarea comenzii, vă rugăm să ne scrieți imediat la adresastore@knall.co.uk, if your order has not yet arrived at the productions, there will be no problem to apply ‡ on it fixes

Pot cumpăra bunuri care nu sunt în oferta magazinului?

  • Yes, our offer is very wide and not all of our products can be found in the online store, if you have not found what you are looking for, use formular de contact

Am comandat o dimensiune greșită ce ar trebui să fac?

  • Puteți returna produsele în termen de până la 14 zile lucrătoare de la data livrării de către curier.
  • Totuși, dacă produsul dumneavoastră a fost fabricat la comandă și nu poate fi returnat, în acest caz, contactați imediat departamentul nostru de reclamații scriind la adresa de e-mail store@knall.co.uk (în multe cazuri, produsul poate fi convertit sau adaptat în alt mod pentru a se potrivi destinației sale)