FAQ


Este disponibil produsul pe care l-am ales?

  • Puteți verifica disponibilitatea produselor direct pe site-ul nostru. Informații detaliate sunt vizibile pe cardul produsului selectat.
  • Produsele pe masura nu au informatii despre cantitatea disponibila.

Cum îmi pot corecta comanda?

  • Dacă ați făcut o greșeală la plasarea comenzii, scrieți-ne imediat la store@knall.co.uk , dacă comanda dvs. nu a ajuns încă la producții, nu va fi nicio problemă să aplicați ‡ pe remedieri

Pot cumpăra bunuri care nu sunt în oferta magazinului?

  • Da, oferta noastră este foarte largă și nu toate produsele noastre se găsesc în magazinul online, dacă nu ați găsit ceea ce căutați, folosiți formularul de contact

Am comandat o dimensiune greșită ce ar trebui să fac?

  • Puteți returna produsele în maxim 14 zile lucrătoare de la data livrării de către curier.
  • Cu toate acestea, dacă produsul dvs. a fost fabricat la comandă și nu este returnabil, în acest caz, contactați imediat departamentul nostru de reclamații, scriind la adresa de e-mail store@knall.co.uk (în multe cazuri produsul poate fi convertit sau altfel adoptă pentru a se potrivi destinației sale)