Termeni si conditii

Termeni și condiții generale de afaceri

1. Domeniu de aplicare

Următorii termeni și condiții se aplică tuturor comenzilor efectuate prin intermediul magazinului nostru online. Magazinul nostru online este destinat exclusiv consumatorilor.

Un consumator este orice persoană fizică care încheie o tranzacție juridică în scopuri care nu sunt predominant nici comerciale, nici independente. Un antreprenor este o persoană fizică sau juridică sau un parteneriat cu capacitate juridică care, atunci când încheie o tranzacție juridică, acționează în exercitarea activității sale comerciale sau profesionale independente.

2. Parteneri contractuali, încheierea contractului, opțiuni de corecție

Contractul de cumpărare este încheiat cu KNALL

Prin plasarea produselor în magazinul online, facem o ofertă obligatorie pentru a încheia un contract pentru aceste articole. Puteți inițial plasa produsele noastre în coșul de cumpărături fără obligații și puteți corecta intrările în orice moment înainte de a trimite comanda dvs. obligatorie, utilizând instrumentele de corecție furnizate și explicate în procesul de comandă. Contractul este încheiat atunci când acceptați oferta pentru bunurile conținute în coșul de cumpărături făcând clic pe butonul de comandă. Imediat după trimiterea comenzii, veți primi un alt e-mail de confirmare.

3. Condiții de livrare

Pe lângă prețurile produselor menționate, există și costuri de livrare. Puteți afla mai multe despre valoarea costurilor de livrare în oferte și pe pagina web „Livrare”.

Ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă suplimentară de livrare în cazuri excepționale, pentru a acoperi costurile reale de livrare.

Livrăm doar prin poștă. Din păcate, nu este posibil să ridicați produsele dumneavoastră.

Nu livrăm la stații de ambalare.

4. Plată

Nu există opțiunea de plată ramburs în magazinul nostru. Costurile de livrare pentru Paypal sau transfer bancar depind de țara în care expediem.

Plată în avans
Dacă selectați metoda de plată în avans, vă vom furniza datele noastre bancare într-un e-mail separat și vom livra bunurile după primirea plății.

PayPal
În timpul procesului de comandă, veți fi redirecționat către site-ul web al furnizorului online PayPal. Pentru a putea plăti suma facturii prin PayPal, trebuie să fiți înregistrat acolo sau să vă înregistrați mai întâi, să vă identificați cu datele de acces și să ne confirmați ordinul de plată. După plasarea comenzii în magazin, solicităm PayPal să inițieze tranzacția de plată. Tranzacția de plată este efectuată automat de PayPal imediat după aceea. Veți primi informații suplimentare în timpul procesului de comandă.

Factura
Plătiți suma aferentă facturii înainte de primirea bunurilor, iar factura este transferată în contul nostru bancar. Ne rezervăm dreptul de a oferi achiziționarea în avans doar după o verificare a creditului cu succes.

5. Daune la transport

Dacă bunurile sunt livrate cu daune evidente în timpul transportului, vă rugăm să raportați aceste erori expeditorului cât mai curând posibil și să ne contactați imediat. Omiterea unei reclamații sau a unui contact nu are consecințe asupra revendicărilor dumneavoastră legale și a exercitării acestora, în special asupra drepturilor dumneavoastră de garanție. Cu toate acestea, acestea ne ajută să ne putem exercita propriile pretenții împotriva transportatorului sau a asigurării de transport.

6. Garanție și garanții

Se aplică răspunderea legală pentru defecte. Informații despre orice garanții suplimentare care se pot aplica și condițiile exacte ale acestora pot fi găsite odată cu produsul și pe paginile cu informații speciale din magazinul online.

7. Soluționarea litigiilor

Comisia Europeană oferă o platformă pentru soluționarea online a litigiilor (OS) pe care o puteți găsi aici ec europa . Nu suntem obligați și nici nu dorim să participăm la o procedură de soluționare a litigiilor în fața unui consiliu de arbitraj al consumatorilor.