FAQ


Cum pot verifica în ce stadiu este reclamația mea?

  • Dacă aveți întrebări cu privire la reclamația dvs., vă rugăm să ne contactați scriind la store@knall.co.uk

Cum pot depune o plângere?

  • Dacă produsul primit este defect sau are defecte și perioada de 15 zile de la cumpărare nu a expirat încă, vă rugăm să ne contactați la următoarea adresă de e-mail store@knall.co.uk

Cum pot solicita retur?

  • Dacă produsul primit nu corespunde așteptărilor dumneavoastră și perioada de 15 zile de la cumpărare nu a expirat încă, puteți trimite o cerere de retur, vă rugăm să ne contactați la adresa de mai jos prin e-mail store@knall.co.uk
  • Amintiți-vă că bunurile fabricate pe măsură sau trase la comenzile individuale ale clienților nu fac obiectul retururilor.

Ce este necesar pentru a depune o plângere?

  • Dacă observați vreo deteriorare a ambalajului, chiar și una ușoară, cereți furnizorului să înregistreze deteriorarea, scrieți un raport de deteriorare!
  • Deschideți coletul și verificați dacă bunurile nu au fost deteriorate. Fotografiați daunele de transport și raportați-le cât mai curând posibil prin e-mail la următoarea adresă: store@knall.co.uk cu informații importante, cum ar fi:

- Numar de ordine
- Numar de telefon
- descrierea detaliată a daunei (de exemplu: care părți arată deteriorarea)
- fotografii cu daune
- raport de deteriorare

Ce ar trebui să fac dacă coletul sau produsul meu ajunge deteriorat?

Dacă coletul dumneavoastră ajunge deteriorat sau produsul prezintă deteriorări mecanice vizibile (de exemplu, crăpături, zgârieturi, lovituri), vă rugăm să verificați coletul în prezența curierului și să completați un raport de deteriorare.
Acest document este necesar pentru a depune o reclamație la compania de curierat.

Dacă deteriorarea este descoperită după livrare, aveți la dispoziție 7 zile de la data livrării pentru a o raporta, de preferință direct companiei de curierat. Vă rugăm să includeți fotografii ale produsului deteriorat și ale ambalajului.

Fără un raport de deteriorare, compania de curierat poate respinge reclamația, așa că este întotdeauna recomandat să verificați coletul înainte de a semna primirea acestuia.
Dacă nu sunteți sigur cum să procedați, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență clienți – vă vom ghida prin procesul de reclamație.