FAQ


Există o eroare în factură, cum o pot corecta?

  • pe factura cu TVA pot fi corectate doar mici greșeli, așa-numitele greșeli de scriere la numele sau adresa companiei. Dacă există o eroare pe factura dvs. - scrieți la store@knall.co.uk
  • Dacă există un alt tip de eroare în factură, de exemplu, NIP lipsă sau incorectă - nu o vom putea corecta.

[Temeiul juridic: art. 88 din Legea TVA; artă. 106b din Legea TVA]

Pot comanda ramburs la livrare?

  • Da, facem transporturi platite la livrare (ramburs la livrare)
  • Executăm comenzi „ramburs la livrare” pentru produse doar până la lățimea de 2400 mm (240 cm), dacă lățimea produsului comandat depășește 2400 mm (240 cm), metoda de plată ramburs nu este disponibilă BC.
  • Ramburs la livrare este disponibil pentru comenzile cu o valoare de până la 5000 PLN

Când pot beneficia de Livrare Gratuită?

  • În cazul în care valoarea comenzii depășește 400 PLN și plata se face prin transfer bancar, costul transportului este GRATUIT

Voi primi o factură când cumpăr de la knall?

  • Da, factura în formă electronică este atașată la fișierul .PDF într-un mesaj separat de e-mail
  • Pentru a primi o factură pentru companie, trebuie să completați formularul cu numărul de identificare fiscală în momentul plasării comenzii

Cum plătesc comanda mea?

Puteți plăti comanda folosind:

  • Transfer bancar tradițional (numărul contului se află pe fila noastră de contact )
  • Sistem de plată( PAYU.PL) ONLINE sau CARD
  • Sistem de plată (PAYPAL) ONLINE sau CARD

Voi face o plată amânată în magazinul knall?

  • Este posibil să achiziționați cu o dată amânată de plată doar către unitățile bugetare. Entitățile sau instituțiile interesate sunt rugate să plaseze o comandă ca de obicei prin intermediul magazinului online și apoi să trimită numărul comenzii la adresa sklep@knall.pl pentru verificare. În cazuri selectate, este obligatorie și o autorizație

Codul meu promoțional nu funcționează, ce ar trebui să fac?

  • Dacă aveți o problemă cu codul de reducere, trimiteți-ne un e-mail la store@knall.co.uk
  • Mesajul ar trebui să conțină un cod de reducere care nu funcționează și nu. Din ordinul dumneavoastră