FAQ


Există o eroare în factură, cum o pot corecta?

  • Doar greșelile minore pot fi corectate pe factura cu TVA, așa-numitele greșeli de scriere în numele sau adresa companiei. Dacă există o eroare pe factură - scrieți lastore@knall.co.uk
  • Dacă există un alt tip de eroare în factură, de exemplu, un cod PIN lipsă sau incorect, nu o vom putea corecta.

[Temei juridic: art. 88 din Legea TVA; art. 106b din Legea TVA]

Pot comanda ramburs la livrare?

  • Da, facem livrări cu plată la livrare (numerar la livrare)
  • Executăm comenzi „ramburs la livrare” doar pentru produse cu o lățime de până la 2400 mm (240 cm), dacă lățimea produsului comandat depășește 2400 mm (240 cm), metoda de plată ramburs nu este disponibilă.
  • Plata ramburs la livrare este disponibilă pentru comenzi cu o valoare de până la 5.000 PLN

Când pot beneficia de Livrare Gratuită?

  • În cazul în care valoarea comenzii depășește 400 PLN și plata se face prin transfer bancar, costul transportului este GRATUIT.

Voi primi o factură când cumpăr de la knall?

  • Da, factura în format electronic este atașată fișierului .PDF într-un mesaj de e-mail separat.
  • Pentru a primi o factură pentru companie, trebuie să completați formularul cu codul fiscal la plasarea comenzii.

Cum plătesc comanda mea?

Puteți plăti comanda folosind:

  • Transfer bancar tradițional (numărul contului este pe contul nostru)contact)
  • Sistem de plată (PAYU.PL) ONLINE sau CU CARDUL
  • Sistem de plată (PAYPAL) ONLINE sau CU CARDUL

Voi face o plată amânată în magazinul knall?

  • Este posibilă achiziționarea cu o dată de plată amânată doar pentru unități bugetare. Entitățile sau instituțiile interesate sunt rugate să plaseze o comandă ca de obicei prin intermediul magazinului online și apoi să trimită numărul comenzii la adresa sklep@knall.pl pentru verificare. În anumite cazuri, este obligatorie și o autorizare.

Codul meu promoțional nu funcționează, ce ar trebui să fac?

  • Dacă aveți o problemă cu codul de rambursare, trimiteți-ne un e-mail lastore@knall.co.uk
  • Mesajul ar trebui să conțină un cod de reducere care nu funcționează și nu. Din comanda dvs.

Ce ar trebui să fac dacă coletul sau produsul meu ajunge deteriorat?

If your parcel arrives damaged or the product shows visible mechanical damage (e.g. cracks, scratches, dents), please check the parcel in the courier’s presence and fill out a damage report.
Acest document este necesar pentru a depune o reclamație la compania de curierat.

Dacă deteriorarea este descoperită după livrare, aveți la dispoziție 7 zile de la data livrării pentru a o raporta, de preferință direct companiei de curierat. Vă rugăm să includeți fotografii ale produsului deteriorat și ale ambalajului.

Without a damage report, the courier company may reject the claim, so it’s always best to check the parcel before signing for it.
If you’re unsure how to proceed, please contact our customer service team – we’ll guide you through the complaint process.