FAQ


Unde pot găsi factura pentru comandă?

  • Trimitem o factură electronică (fișier PDF) prin e-mail separat

Cum pot verifica starea comenzii mele?

  • Puteți verifica starea de îndeplinire a comenzii făcând clic pe „Starea comenzii"situat în colțul din dreapta sus al paginii magazinului"
  • Vă informăm prin e-mail despre fiecare etapă a comenzii.
  • În cazul ultimei etape a comenzii (comandă finalizată), trimitem un SMS de confirmare a expedierii comenzii.

Unde pot găsi data de finalizare a produsului selectat?

Informații detaliate despre data implementării sale sunt vizibile pe cardul produsului selectat.

Pot comanda mostre de material înainte de a plasa o comandă?

  • Da, puteți comanda până la 5 mostre gratuite de produse personalizate, mai multe informații pot fi găsite în secțiunea "comandă o mostră"

Pachetul meu este deteriorat, ce ar trebui să fac?

  • Dacă observați vreo deteriorare a ambalajului, chiar și una minoră, rugați furnizorul să înregistreze deteriorarea, întocmiți un proces-verbal de deteriorare!
    Deschideți coletul și verificați dacă marfa nu a fost deteriorată. Fotografiați daunele cauzate de transport și raportați-le cât mai curând posibil prin e-mail la următoarea adresă:store@knall.co.uk

Cui este serviciul telefonic din magazinul knall?

  • În magazinul online knall puteți plasa comenzi 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână.
  • Serviciul nostru telefonic vă stă la dispoziție între orele 9:00 și 16:00, de luni până vineri, numerele de telefon le puteți găsi în secțiunea "contact"

Expediem in strainatate?

  • We carry out orders throughout the EU and Great Britain, you can check the Transport basket of such an order in the tab Transport

Este posibil să comandați un serviciu de montaj?

  • Toate produsele noastre sunt pregătite pentru auto-asamblare, însă, în cazul unor produse, este posibil să comandați un serviciu de asamblare într-o locație selectată din Polonia. Dacă sunteți interesat, trebuie doar să completați formularul de contact indicând produsele și specificați spațiul de montare.Formular de contact

Este posibil să comandați un serviciu de măsurare?

  • All our products are prepared for self-measurement and assembly, measurement instructions can be found at măsurare

Cum să selectați corect jaluzelele originale FAKRO sau VELUX

  • Pentru a selecta corect rulourile FAKRO sau VELUX, trebuie să cunoașteți dimensiunea ferestrei, care este menționată pe plăcuța cu datele tehnice de pe cerceveaua ferestrei.
  • Când deschideți fereastra VELUX/FAKRO, veți găsi o plăcuță cu datele tehnice în colțul din dreapta sus sau din stânga al cercevelei. Plăcuțele cu datele tehnice diferă ca poziție și aspect în funcție de capacitatea modelului de fereastră.

Unde pot găsi coduri de reducere?

Sunt interesat de cooperare, ce ar trebui să fac?

  • Dacă doriți să ne prezentați o ofertă de colaborare, trimiteți-ne un mesaj la adresastore@knall.co.uk

Aș dori să prezint o ofertă de marketing cu cine să contactez?

  • Dacă doriți să ne prezentați o ofertă de marketing, trimiteți-ne un e-mail la adresastore@knall.co.uk

Am primit doar câteva dintre produsele comandate, dar restul?

  • În cazul comenzilor mari sau în cazul combinării mai multor tipuri de produse, poate fi necesară expedierea în mai multe colete.