FAQ


Unde pot găsi factura pentru comandă?

  • Trimitem o factură electronică (fișier PDF) prin e-mail separat

Cum pot verifica starea comenzii mele?

  • Puteți verifica starea de onorare a comenzii făcând clic pe „ Stare Comandă ” aflat în colțul din dreapta sus al paginii magazinului
  • Vă informăm despre fiecare etapă a comenzii prin e-mail
  • În cazul ultimei etape a comenzii (comanda finalizată), trimitem un SMS de confirmare a expedierii comenzii

Unde pot găsi data de finalizare a produsului selectat?

Informații detaliate cu privire la data implementării sale sunt vizibile pe cardul produsului selectat.

Pot comanda mostre de material înainte de a plasa o comandă?

  • Da, puteți comanda până la 5 mostre gratuite de produse personalizate, mai multe informații găsiți în „ comandați o mostră

Pachetul meu este deteriorat, ce ar trebui să fac?

  • Dacă observați vreo deteriorare a ambalajului, chiar și una ușoară, cereți furnizorului să înregistreze deteriorarea, scrieți un raport de deteriorare!
    Deschideți coletul și verificați dacă bunurile nu au fost deteriorate. Fotografiați deteriorarea transportului și raportați-o cât mai curând posibil prin e-mail la următoarea adresă: store@knall.co.uk

Cui este serviciul telefonic din magazinul knall?

  • În magazinul online knall puteți plasa comenzi 24 pe zi, 7 zile pe săptămână
  • Serviciul nostru telefonic vă stă la dispoziție între orele 9:00 și 16:00 de luni până vineri, numerele de telefon le găsiți la „ contact

Expediem in strainatate?

  • Efectuăm comenzi în toată UE și Marea Britanie, puteți verifica coșul de transport al unei astfel de comenzi în fila de transport

Este posibil să comandați un serviciu de montaj?

  • Toate produsele noastre sunt pregătite pentru auto-asamblare, totuși, în cazul unor produse, este posibil să comandați un serviciu de montaj într-o locație selectată din Polonia, dacă sunteți interesat, trebuie doar să completați formularul de contact indicând produsele și precizând spatiu de montaj. Formular de contact

Este posibil să comandați un serviciu de măsurare?

  • Toate produsele noastre sunt pregătite pentru automăsurare și asamblare, instrucțiunile de măsurare pot fi găsite la măsurare

Cum să selectați corect jaluzelele originale FAKRO sau VELUX

  • Pentru a selecta corect rulourile FAKRO sau VELUX, trebuie să cunoașteți dimensiunea ferestrei, care este dată pe plăcuța cu caracteristicile tehnice de pe cercevelul ferestrei.
  • Când deschideți fereastra VELUX/FAKRO, veți găsi o plăcuță de identificare în colțul din dreapta sau din stânga sus al cercevei. Plăcuțele cu date diferă ca poziție și aspect în funcție de capacitatea modelului de fereastră.

Unde pot găsi coduri de reducere?

  • Când cumpărați în magazinul companiei Knall puteți beneficia de reduceri speciale,codurile de reducere se găsesc pe site-ul nostru în fila reduceri ȘI sau pe paginile noastre de socializare facebook , twitter , instagram

Sunt interesat de cooperare, ce ar trebui să fac?

  • Dacă doriți să ne prezentați o ofertă de cooperare, trimiteți-ne un mesaj la adresa store@knall.co.uk

Aș dori să prezint o ofertă de marketing cu cine să contactez?

  • Dacă doriți să prezentați o ofertă de marketing, trimiteți-ne un e-mail la store@knall.co.uk

Am primit doar câteva dintre produsele comandate, dar restul?

  • In cazul comenzilor mari, sau in cazul combinarii mai multor tipuri de produse, poate fi necesara expedierea in mai multe pachete.